5 Ağustos 2014 Salı

Başladık

Büşra projeyi yazdı gönderdi
Sivil Düşün "ck" dedi geri gönderdi
Büşra revize etti bir daha gönderdi
Sivil Düşün "hmm" dedi onayı verdi

1 Ağustos 2014 Cuma
Projeye son şekli verirken
Endişeli halimiz nasıl da belli oluyor !

Yeşil Gazete'nin halet-i ruhiyesi malum
Elden ele oynandı onca ay
Sen yaparsın abiler
Ben giderim ahalilere evrildi
Bugünlere gelindi

Baktım olmayacak "tamam ulan" dedim, "ben giderim Büşra ile"

Talih bu ya o ara bir Ankara seyahati (Gençlik Çalışmaları Yerel Temas Noktaları toplantısı) denk geldi
E, Büşra'da Ankara Kolej Dede Eefendi civarında mukim
Bir akşam yaptık planı, sıraladık illeri
Bi baktık 11 il olmuş
Hem de 1 aylık zaman diliminde
Fazla mı uçtuk bakışları attık kendi bendimize hafiften dudaklarda çarpık bir gülümseme

Olurdu olmazdı
Nasıldı yapılmazdı derken rotayı da çizdik
Derken döndüm ben Mersin'e

Mail ile, face mesajı ile, sms hatta telefon ile bir yere kadara kurulabiliyor iletişim
Talih bu ya o ara bir Ankara seyahati daha (Eşit Haklar Derneği Cumhurbaşkanlığı seçimimi dezavantajlı gruplar için bağımsız izleme toplantısı) denk geldi
Bütçe belirdi
Furkan fotoğrafımızı çekti
Sivil Düşün'e son hal gönderildi
Furkan'dan "Ya siz bu işi zor kıvıracaksınz, çok ama çok aşina" izlenimi bünyelere yedirildi
Mersin'e gelindi

Daha bütçeye onay verilmemişken ilk gün çattı geldi
Mersin LGBT 7Renk'in dernek binasından içeri girildi

4 Ağustos 2014 Pazartesi
İlk buluşma sonrası
Tarsuslu Murat Usta'nın yerinde Mercimek Çorbası eşliğinde Humus ziyafeti
Büşra vegan bir arkadaşımız
20 günü aşacak doğu ve güneydoğu ziyaretimizde baktım işimiz gücümüz "bunda ne var, şuna ne kattınız" muhabbeti olacak dedim ben de bu süre için deneyeyim bakalım veganlığı
İşte bu poz da "Etoburun Vegan Günlüğü"ne dair ilk belge
Hepsi ve daha fazlası bu ve ardısı sütünlarda

Sonrası sonraki postlarda

Biz başladık yani projeye
Bir sürü hayaller
Bir o kadar planlar
Onun biraz altı endişeler ile

Sizi de aramıza bekleriz

#anavarrza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder