17 Ağustos 2014 Pazar

BEKLENEN AN :))))) VAN 16 VE 17 AĞUSTOS

merhaba  ben Serap Özünver  Üniversteyi bitirdim .bitirdikten sonra VAKAD kadın derneğine üye oldum bu dernekten çıkarmış olduğum tecrübe bilgi hayatımda fazlasıyla etkisi oldu yaşanmışlıkları görmüş oldum hayatta bakış açım değişmiş oldu ..ve günler öncesinden beklemiş olduğum meraklandığım yerel muhabir ağından gelmek üzere  misafirim bugün geldi ve tanıştık konuştuk birbirimizle paylaştığımız ve ortak noktalarımızı yakaladık bu beni oldukça mutlu etti farklı bir gündü büşra akman oldukça iyi cana yakın biriydi beraber derneğe gittik dernek hakkında bilgi verdim türkiyenin ortak sorunları hakkında konuşmuş olduk bunları yeni çözümler bulmak için beraber düşüncelerimizi aktardık benim açımdan çok verimli bir gündü gerçek anlamda her anımın dolu dolu geçirdiğimin bende  farkındaydım .yeni bilgiler endinmek güzellikler kattı bana ..Van da Büşra ile gezintiye başlamış olduk önce Van da mahalle kültürüne yakın olan meşhur haxorda diğer adı teksas  olan  yere  gittik ve cumartesi olduğundan dolayı pazara gezmiş olduk bende büşrayla gezerken sanki ilk defa geziyormuş gibi hissettim kendimi büşrayla resimler çektik çocuklar ilgimizi çekti yol boyu devam ettik ve bunda sonraki gidecegimiz yeri düşünmeye karar verdik Van da tarihi güzelliği olan kaleye gitmeye karar verdik ve yola koyulduk  kaleyi gezerken tarihin içine girmiş olduğumuz eski camiler ve eskilere gittiğimi hissettim büşrayla bu arada resimler çekmeye devam etmeye başladık ve günümüz böyle güzel ve anlamlı bitti ...
 ve ertesi gün güne büşranın mesajıyla başlamak güzeldi  biraz gecde olsa büşranın yanındaydım gideceğimiz yer hakkında hem fikirdik arabaya doğru yola koyulduk yine harika günümüzün başlangıcı olucağını biliyordum gideceğimiz yer vanın en uzun caddelerinden biri olan isleke caddesiydi oraya varmıştık sahilde yürümeye başladık yürüdüğümüz her anın resimlerini kareledik beraber hem fikirdik her konuda anlaşıyorduk dosttumdu o benim artık paylaştığımız o kadar şeyin olmasına rağmen bugün gideceği konusu beni cok etkilemişti tekrar görüşeceğimi bilmek mutluluk verici bilhasa DOSTTUM GÖRÜŞMEK ÜZERE :)