10 Ağustos 2014 Pazar

Vegan Tartışma, Nevşehir

Vegan beslenme üzerinden başladık Nevşehir'de, buluşmada ne yenecek? Aslı ve Fatma ile de konuşup, simit diyoruz ve salata da ekliyoruz. Veganlıktan söz açılınca vejetaryenliğin bildiğini ancak veganlıktan haberdar olmadığını ifade ediyor Leyla. Alper proje süresince vegan besleneceğini de söylüyor.

Leyla
Veganlıkla ilgili tartışmanın da zor olduğunu söyleyince şaşırıyorlar,  sözlü saldırıya maruz kalmaktan bahsediyorum,  niye ki diyor Leyla, saygı duyması gerek insanların birbirine..
 Leyla'nın evde kolay da dışarıda zor yorumundan sonraki yorumlarda grup içi konuşma kıvamında yavaş yavaş ben et yerim çok seviyorumla yükseliyor. Siz de duymuş oldunuz, ben de söz etmiş oldum diyerek konu başka bir noktaya doğru gidiyor.
                                                                                 
 Kemik erimesi başlayınca görürüm ben seni diyen Hayriye katkı maddelerinden şikayetçi sonra doğal ne bulunabilir, ekmek nasıl yapılır onu konuşuyoruz. Organik denemez ki çevre değişti diyor, Hayriye..
 Buluşma için Aslı ile marketten manavdan seçip, taşıyıp, getirip yapılan, fotoğraf çekilmesinden rahatsız olduğu için fotoğraflarda yer almayan Mustafa'nın da domates doğrayarak katkıda bulunduğu, Fatma ve Aslı'nın da sunumunu yaptığı salata ve simit hakkında,
 "Siz böyle yapmışsınız ama.. Ben ot çöp yemek zorunda değilim ki." yorumu geliyor Hayriye'den. Dernek için yapılan etkinliklerde önce vejetaryen var mı, kim ne yemek ister/istemez sorulduktan sonra yemek ayarlandığını ifade ediyor ardından..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder